reklama

Diskusie sa k rómskej problematike nehodia ! A tobôž keď je kontrov

Akože očakávam, ak mi aj tento článok uverejnia, tak diskusiu čoskoro zrušia, prečo ? Nechápem ani ja, po dlhšej dobe som sa dostal ku PC , prezrel som si článok o zásahu kukláčov v osade, chcem pozrieť príspevky, pretože to čo ma najviac zaujíma na článkoch sú tie niekedy primitívne, niekedy srandovné, niekedy zaslepené , niekedy poučné debaty , ktoré vedieme my obyčajný čitatelia a diskutujúci. A povedzme si na rovinu aj tak si politici robia čo chcú, a my s tým nič nedosiahneme. Ale k veci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Pozerám aj na sme aj na pravde, diskusie k článkom o zásahoch nielenže nie sú, a ak si myslím že aj boli tak už ich ani nevidno. Čo my s toho vyplýva ?

1. Ak správne predpokladám diskusie boli pravdepodobne vulgárneho charakteru, adminovi sa nechcelo filtrovať, tak to proste všetko zrušil.

2. Bolo viac negatívnych reakcií na Rómov, ako pozitívnych, a keďže teraz hľadaj za všetkým rasizmus tak boli zrušené...

Ale k čomu to vedie, mimovládky obhajujúce Rómov, idú sami proti sebe, ono nielenže by mali Rómom skutočne pomáhať, ale asi zabudli, že majorite by zrozumiteľným spôsobom mali vysvetliť, čo vlastne robia a čo chcú dosiahnuť. Lenže oni hrajú mŕtveho chrobáka, ich nálada v spoločnosti nezaujíma, im stačí na niečo poukázať, pýtať peniaze, ale výsledky kde sú ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neútočím na Rómov, a viem a uvedomujem si že extrémna chudoba nie je len o Rómoch ale aj o majorite, ale prečo si to potom obyčajní ľudia nevedia dať dokopy?

Milé mimovládky namiesto toho aby ste poukazovali na to že bol nejaký zásah v osade, čo sa bežne deje na Slovensku či je to na diskotékach, resp. v drogových brlohoch, a nepýtajú sa ,... Tak by ste sa mali radšej venovať tomu z čoho vás platíme, nemyslím teda mňa, ale prostredníctvom EÚ a SR aj ja som prispievateľ na vašu činnosť.

PS : Milé denníky neviem čo s tým chcete dosiahnuť , keď rušíte diskusiu, ale vedzte, že idete presne opačným smerom , ako by ste predpokladali, čitatelia nie sú ovce, ktoré keď prečítajú článok, hneď ho aj zoberú tak, chcú sa k nemu aj vyjadriť, a fakt neviem čoho sa bojíte ?

Jozef Jesenský

Jozef Jesenský

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obyčajný človek žijúci na tejto planéte zaujímajúci sa o všetko zaujímavé. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu